Topmenu Calendar Archive Links Faculty and staff Publications Research projects Sitemap

Selvfremstilling som/og branding

Onsdag d. 26. oktober 2005

Nobelparken, bygning 1455 lokale 127

Alle er velkomne

10.15- 10.45: Indledning ved Britta Timm Knudsen (lektor, Nordisk, AU)

10.45 - 11.45: Lene Hansen (lektor, Statskundskab, Københavns Uni-versitet): Politikeres selviscenesættelse: selvbiografien som et medie for politisk identitet og legitimitet

11.45 - 12.45: Anne E. Nielsen (lektor, Handelshøjskolen, Århus): Den 'gode' virksomhed som corporate brand?

12.45- 13.25: Frokostpause

13.30- 14.30: Sofie Esmann Andersen (ph.d-studerende, Handelshøj-skolen, Århus): To buy or not to be: om mærkevarers betydning for teenageres selviscenesættelse

14.30-15.00: Afsluttende debat

Seminaret afholdes i regi af suppleringsuddannelsen i Begivenhedskultur

Arrangør: Nordisk Institut


Updated 21 September 2005 by smc. Please mail comments to the web editor at Centre for Cultural Research.